Een uniek en ongekend populair evenement in Oudenbosch is de avondvierdaagse ; jaarlijks lopen er meer dan 600 deelnemers mee en dit aantal groeit nog ieder jaar.

Om dit evenement mogelijk te maken zijn veel vrijwilligers nodig; vrijwilligers die op diverse manieren meehelpen om de avondvierdaagse mogelijk te maken. Een belangrijk onderdeel hierbij is de veiligheid van alle deelnemers. Hiervoor werkt de organisatie met verkeersregelaars die de route beveiligen en zorgen dat het verkeer om wordt geleid.

Wat doet een verkeersregelaar?

·         Zorgt dat alle deelnemers veilig de gehele route kunnen wandelen.

·         Zorgt dat knelpunten in de route zo snel mogelijk doorgegeven worden via de mobiel, zodat er gelijk op kan worden geanticipeerd.

·         Zorgt dat automobilisten, (brom)-fietsen en andere weggebruikers tegen worden gehouden zodat de deelnemers veilig kunnen passeren.

·         Zorgt dat automobilisten, (brom)-fietsers en andere weggebruikers om worden geleid.

·         Voorziet de deelnemers en toeschouwers aan de zijlijn van informatie.

Wat wordt er van je gevraagd?

·         Twee, drie of vier avonden aan de slag als verkeersregelaar

·         Het kosteloos afleggen van een cursus via internet inclusief examen (+/- 0,5 uur)

Wat krijg je ervoor terug?

·         Een hele leuke uitdaging en ervaring

·         Je werkt in een gezellig en enthousiast team.

·         Begeleiding van ervaren verkeersregelaars tijdens de voorbereiding.

·         Jouw hulp zorgt ervoor dat de kinderen en volwassen van Oudenbosch veilig de avondvierdaagse kunnen lopen

·         En … jouw hulp zorgt ervoor dat de avondvierdaagse kan blijven bestaan.

Voor de avondvierdaagse 2019 (maandag 3 juni t/m donderdag 6 juni) zijn we op zoek naar minimaal 10 vrijwilligers die mee willen helpen als verkeersregelaar.

Ben jij die stressbestendige, oplossingsgerichte, vriendelijke, niet provocerende, enthousiaste persoon en ben je bekend in Oudenbosch? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Aanmelden of heb je vragen mail dan naar  info@wijkverenigingpagnevaartoost.nl