Halloween speurtocht 27 oktober 2018

Wat een opkomst vanavond zeg met onze Halloween speurtocht! Maar liefst 41 kinderen zijn langs de enge route gelopen met hun papa en mama. Ze waren allemaal op zoek naar Jack!
Maar ja hebben ze die gevonden... Er waren verschillende typetjes een vampier, zombie, een non, een pater, de duivel ennn Jack...

De kinderen kregen eerst het verhaal te horen over Jack. Ze kregen een blad mee om de antwoorden op te noteren. De speurtocht begon op school, daar stond al een leuke verrassing op ze te wachten. Na alle punten te hebben bereikt kwamen ze als laatste weer terug op school aan en daar kregen de kinderen drinken en wat lekkers.

Vrijdagavond 28 september was het weer zover.... BINGO-avond!

Om 19.30uur ging de deur open maar de eerste mensen waren eral eerder.

Vanaf 19.30 uur liep het aardig vol.

De bingo is druk bezocht door maar liefst 33 personen, zowel leden als niet-leden.

Er waren weer 10 rondes te spelen, waarvan 3 gesponsord door: Mandy Roovers haarstyliste, Luco Woondecoratie en Bakkerij Nagelkerke.

Verder waren er nog meer leuke prijzen te winnen verzorgt door wijkvereniging Pagnevaart-oost.

De prijs van de superronde is gesponsord door Tapasbar `t zusje Oudenbosch:Onbeperkt tapas eten voor 2 personen en een waardebon van 10 euro voor drankjes.Deze is gewonnen door: Manuela Boeren-Jansen

Na een gezellige avond vol spanning was het rond de klok van 22.30 uur weer voorbij en ging iedereen weer richting huis. Wijkvereniging Pagnevaart-oost bedankt alle sponsoren van deze avond en basisschool de Bukehof voor het gebruik van de flexruimte.

We hopen dat iedereen het naar zn zin heeft gehad en hopen de volgende keer op weer zo’n grote opkomst!

Tot ziens bij de volgende bingo!

Verslag koningsdag 2018.

Op vrijdag 27 april was het dan eindelijk zover

koningsdag 2018 kan beginnen.

Na weken van voorbereiden mochten we alles nu in werking gaan zetten.

Het weer was goed!(we hebben zelfs de zon gezien) Dit hadden we heel de week goed in de gaten gehouden en de vooruitzichten werden steeds beter!

We begonnen om 8.00 op te bouwen met onze eigen tent waar we heel de dag door leuke spelletjes te doen waren .

Zoals enveloppen spel, raad het aantal spekjes.

Het juiste aantal ( 83) is geraden door Zoe van der Meer.

Zij is er van door gegaan met de slagroomsnit gesponsord door bakkerij Klootwijk Oudenbosch.

Ook kon men in de tent de kaartjes voor de stormbaan kopen en was er voor de kinderen en letterspeurtocht en voor de allerkleinste was er een springkussen.

En ook waren er squishies te koop.

En bij de feesttent konden kinderen gratis een glitter tattoo zetten.

Met de opbrengsten hiervan kunnen we weer hele leuke andere activiteiten doen voor de kinderen.

Rond de klok van 10.00 kregen de mensen (ruim 100) die hun eigen hadden ingeschreven voor de rommelmarkt hun plekje en konden ze beginnen met het uitladen van de artikelen en de verkoop kon beginnen.

Er was dit jaar ook weer gezorgd voor een hapje en een drankje.

En werd er in de tent gezellige muziek gedraaid door en DJ.

De tijd vloog voorbij die dag en het werd al snel 16.00 uur

tijd om alles op te gaan ruimen en terug te kijken naar een geslaagde dag!

Graag tot volgend jaar bij koningsdag op de brink

Namens

de werkgroep Koningsdag

Wijkvereniging pagnevaart oost.

Kort verslag jaar vergadering 2017

De vergadering begon om 19.30 uur helaas was onze penningmeester ziek.

De opening werd gedaan door scheidend voorzitter Mitzy Goorden.

Ze heette iederee welkom op onze jaarvergadering.

Het jaarverslag werdt doorgenomen.

Ook de finacieën kwamen aanbod en deze zagen er keurig uit.

Tijdens de rond vraag kwam er weinig aanbod.

En werden de dames Marlotte Schoorlemmer(secretaris) en Mitzy Goorden(voorzitter)

In het zonnetje gezet inverband met hun afscheid.

Na ruim 13 jaar vond Marlotte het mooi geweest we danken haar dan ook voor haar inzet van de afgelopen jaren ze kreeg dan ook een mooie bos bloemen en een dinerbon.

Het secretaris schap wordt overgenomen door mevrouw Kim van Hulten.

En na ruim 41 Jaar vond ook Mitzy Goorden het mooi geweest zij gaf dan ook het stokje over aan de nieuwe Voorzitter Wilfred van Mourik.

Zij kreeg deze avond een mooi bosje bloemen en vanuit het bestuur het erelid schap voor haar inzet van de aflopen jaren! Het bestuur dank haar hiervoor hartelijk.

En ik kreeg een mooie boeket met daarin de voorzitters hamer

Daarna sloot Mitzy Goorden  de vergadering en werd er nog een drankje gedronken.

Wilfred van Mourik

Verslag bingo 16-3-2018

Om half acht gingen de deuren open van de Bukehof. Er kwamen al gelijk wat mensen binnen druppelen en zij zochten een mooi plekje uit om te bingoën.

Na gezellig een bakje koffie of thee te hebben genuttigd gingen we om iets over achten van start met de bingo.

De aula was goed gevuld en er waren mooie prijzen te winnen.

we hadden de volgende rondes:

Koffie en thee ronde, Paasronde,Textiel ronde,Douche en bad ronde, Chocolade ronde,Drank ronde, Fruit ronde,Bak ronde, Auto ronde, Ijs Ronde en de superronde een High tea.

Na drie rondes hadden we een pauze van 10 minuten daarin konden we iedereen weer voorzien van drinken en gingen we weer vlug door want de prachtige prijzen moesten er immers uit!

We bedanken onze sponsoren voor hun prachtige prijzen die zij beschikbaar hebben gesteld.

deze avond is mede mogelijk gemaakt door :

Verse verleiding,Une Momento, Jora Oudenbosch, Taarten by Marjolein, Boetiek Biezonder, Gall en Gall

Namens de organisatie willen wij u bedanken voor uw komst, en graag zien wij u weer op een van onze activiteiten.

Verslag van de Kerst bingo 16 december 2017

De kinderen kwamen tegen drie uur allemaal binnen. We hadden een goed gevulde aula. Iedereen kreeg eerst een bakje koffie of thee en de kinderen lekkere ranja met een snoepje en de papa en mama’s een kerstkoekje. Na dat ze alles op hadden ging de bingo van start met Deveny als oproepster en Angelique als bingo draaister. Ze deden het heel goed. De kinderen zaten vol spanning te luisteren naar de nummers. En daar was het de eerste bingo 5 kinderen op rij in 1x. Maar er kon maar 1 de winnaar zijn de rest heeft een troostprijs gekregen.

Na 2 rondes hadden we een korte pauze van een 10 a 15 minuten . Toen gingen we in 1 keer door. We hadden verschillende rondes knutselronde, kleurronde , vuurwerkronde, koekjesronde, kerstronde en de superronde met een hele mooie cadeau bon erin. Wat was het spannend zeg bij de Superronde moest alle nummers gevallen zijn van je hele kaartje. We hoorde ja nog 1 …. Nee ik nog 2 ….. Maar de grote winnaar was Tygo die had de hoofdprijs gewonnen. Hij was er heel blij mee. Na afloop waren er nog troostprijzen over die we hadden uitgedeeld want er was een heel verdrietig meisje die niks had gewonnen en dat vonden we zielig dus hebben we nog als verrassing uitgedeeld dat toch iedereen een prijs had.

Na de bingo heeft iedereen friet en een snack op. We moesten er even op wachten waardoor de kinderen ongeduldig werden maar ze hadden ook zo’n honger van dit spannende bingo avontuur. En rond 17.15 daar was de friet iedereen heeft heerlijk zitten smullen. Toen alles op was ging iedereen met een goed gevulde buik naar huis toe.

Het was een zeer geslaagde en gezellige kinder bingo middag.

VERSLAG KERSTWORKSHOP 19-12-2017

Dit jaar werd de kerstworkshop maar door 8 personen bezocht.

7 personen maakte de hoorn des overvloeds en 1 persoon de biedemeier met middenin een kerstboom verwerkt.

Onder deskundige leiding werd een en ander uitgelegd en kon men aan de slag om van een stukje kippengaas een soort puntzak te maken en dat viel best tegen, maar uit eindelijk lukte het wel en kon de “hoorn”met mos bekleed worden en daarna voorzien van lichtjes en balletjes en van binnen uit werd een bloemstukje gemaakt met rozen en kerstgroen etc.

De biedemeier met kerstboom werd ook een prachtig kerststuk, Dit werd gemaakt door Nikita Roks.

Onze mannelijke creatieveling Daan Sitters maakte de hoorn, voor zijn Oma en hij deed niet onder voor de dames. Ook zijn hoorn zag er prima uit.

De creaties zagen er na ruim een uur zwoegen er allemaal toch anders uit. Iedereen ging voldaan na huis.

In 8 gezinnen staat er met Kerstmis een prachtige eigengemaakt bloemstuk te pronken.

Onze secretaris Marlotte kwam ook nog even kijken en hielp de organisatie met het opruimen.

Namens de organisatie Mitzy en Mirian Goorden