RABO club support

Wijkvereniging pagnevaart oost  wil dit jaar meedoen met deze campagne om geld in te zamelen voor de aanschaf van herkenbare kleding . Wij vragen u dan ook om ons te steunen door het uitbrengen van uw stem(men) tijdens de campagne!! Als al onze leden het maximum aantal van 2 stemmen op wijkvereniging pagnevaart oost  uitbrengen, dan komen we al een heel eind!!

De Rabobank Clubkas Campagne is dé donatie actie voor verenigingen en stichtingen, waarbij de leden van de Rabobank bepalen welke clubs een donatie ontvangen door het uitbrengen van hun stem.

STEMMEN

Tijdens de stemperiode van 27 september tot en met 6 oktober 2019 brengen leden van de Rabobank hun stem uit op hun favoriete vereniging of stichting. Elk lid mag vijf keer stemmen, met een maximum van twee stemmen per vereniging of stichting. Dit stemmen doet u online of u kunt terecht bij één van de Rabobank kantoren. De leden ontvangen aan het begin van de stemperiode meer informatie van de Rabobank.

Voor leden betekent dit: ledeninvloed in de meest zuivere vorm.
Voor Wijkvereniging pagnevaart oost: hoe meer stemmen, des te hoger is de bijdrage die aan de wijkvereniging wordt uitgekeerd.

Alleen leden van Rabobank west brabant noord mogen stemmen. Als u klant bent, bent u niet automatisch ook lid. Klanten die minimaal één dienst afnemen mogen lid worden.